Кожна позитивна радісна емоція викликає більш жвавий обмін в усіх функціях організму, перші радісні емоції мають великий вплив на вільний нормальний розвиток дитини.

Психологічний супровід процесу соціалізації осіб середнього та старшого дошкільного віку

Психологічний супровід процесу соціалізації дітей середнього дошкільного віку на період 2016-2017 н.р.:

Індивідуальна психодіагностика дітей
Мета: вивчення розвитку дітей згідно вікових норм

Розвиток психічних процесів
Мета:розвиток пізнавальних процесів, інтелектуальних здібностей дитини; навчити отримувати задоволення від процесу пізнання, власних міркувань і перших перемог-правильно виконаних завдань. Створення позитивного емоційного настрою і атмосфери, вдосконалення пам’яті , мислення дітей, підвищення рівня розвитку уваги, дрібної моторики рук, розвиток творчих здібностей, уяви, формування навичок спілкування, розвиток мовленнєвого спілкування, навчання прийомів само релаксації.

Емоції та почуття
Мета: розвиток емоційної сфери дітей, навчити дітей розпізнавати емоційний стан за допомогою міміки, жестів, голосу, осмислення двоякості почуття, вміння приймати до уваги почуття іншої людини під час розв’язування конфліктної ситуації, виховувати любов та повагу до Батьківщини, до живого, допомогти дитині пізнати емоційний світ людини, попередити появу емоційних порушень.

Психогімнастика, як метод збереженя психічного здоров’я дітей та попередження емоційних розладів
Мета: ровиток і корекція пізнавальної та емоційно-особистісної сфери. Навчання елементів техніки виразних рухів у вихованні емоцій та вищих почуттів, набуття навичок ауто релаксації, тренування впізнавання емоцій за допомогою зовнішніх сигналів, формування моральних уявлень, психомоторний розвиток.

Казкотерапія , як засіб розвитку дошкільнят
Мета: профілактика дитячих комплексів; формувати в дитини об’єктивну самооцінку та позитивне ставлення до себе (своєї зовнішності, чеснот, поведінки, вчинків), підтримувати прагнення малюка справляти гарне враження на оточуючих. Профілактика проявів агресії у дітей; формування доброзичливого, чемного, морального ставлення до оточуючих; навчання дітей елементарного володіння своїми негативними емоціями. Вчити дитину стримувати егоїстичні пориви та володіти власними емоціями; викликати осудливе ставлення до вередувань, дитячих капризів, примх. Виховувати в дітях комунікабельність, товариськість, чемність; формувати уявлення про культуру поведінки та спілкування.



Психологічний супровід дітей старшого дошкільного віку на період 2016-2017 н.р.:

Індивідуальна діагностика емоційної сфери старших дошкільнят в процесі соціалізації
· Вивчення здатності дитини визначати модальність емоції зображеної на малюнку.
· Вивчення здатності дитини розуміти життєву ситуацію, що зумовила емоційний стан зображеної людини (за виразом обличчя).

Розвиток емоційної сфери в процесі соціалізації в умовах ДНЗ.
Мета: розвиток емоційної сфери дітей, навчити дітей розпізнавати емоційний стан за допомогою міміки, жестів, голосу, осмислення двоякості почуття, вміння приймати до уваги почуття іншої людини під час розв’язування конфліктної ситуації, допомогти дитині пізнати емоційний світ людини, попередити появу емоційних порушень.

Економічна соціалізація як психологічна проблема
Мета : формування адекватних і гармонійних уявлень про гроші, розвиток навичок економічної свідомості та поведінки.

Психологічна підготовка дитини до навчання в школі.
Мета: розвиток зорово-моторної координації, розвиток уміння уважно слухати, точно виконувати вказівки дорослого, орієнтуватися на листі, аркуші паперу, самостійно діяти за інструкцією дорослого; розвиток психічних процесів (памяті, уваги, мислення та ін.), розвиток сприймання фігури на тлі інших та константність сприймання. Підвищення рівня розвитку пізнавальної та емоційної сфер, розвиток комунікативних навичок та вмінь, необхідних для подальшого навчання в школі.

Індивідуальна діагностика психологічної готовності дітей до навчання в школі.
· Психофізіологічна готовність.
· Інтелектуальна готовність
· Емоційно-вольова готовність.
· Соціально-психологічна готовність
· Мотиваційна готовність




Немає коментарів:

Дописати коментар